ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تولید پژو 2008 از اسفند ماه آغاز می شود

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

تولید پژو 2008 از اسفند ماه آغاز می شود

فروش خودرو ،مدیر عامل شرکت ساپکو با اعلام اینکه تولید پژوی 2008 از اسفند آغاز می‌شود، گفت: قطعات را (سی کی دی)از پژو می خریدیم اما اکنون ساخت داخل درمدیریت زنجیره تامین به ساپکو واگذار شده است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری آماده سازی در داخل ایران خودرو بر عهده ایران خودرو و دو بخش تجهیزات و قالب ها بر عهده پژو است که در نهایت سرمایه گذاری مشترک پژو و ایران خودرو به 400 میلیون یورو خواهد رسید.

نجاری گفت: با استفاده از دانش پژو و تجربه ایران خودرو و زنجیره تامین برای ارتقا کیفیت قطعات در زنجیره تامین و ارتقای دانش فنی قطعه سازان داخلی استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: تولید پژوی 2008 از اسفند شروع می شود و به موازات آن برای تولید 208 و 301 هم فعال هستیم که امیدواریم در اوایل 96 بتوانیم پژوی 2008 را به بازار عرضه کنیم و 6 ماه بعد از آن خودروهای 208 و 301 را به بازار عرضه خواهیم کرد.

نجاری گفت: از آنجا که اهداف کیفی برای تولید محصولات جدید بسیار سخت گیرانه است قطعه سازانی که تجهیزات و امکانات به روز دارند سرمایه گذاری کمتری برای تغییر خط نیاز دارند اما قطعه سازانی که به روز نشده اند ابتدا باید با سرمایه گذاری خود را به سطح روز دنیا برسانند تا بتوانند تامین کننده قطعات محصولات جدید باشند.

وی افزود: یکی از شرایط اصلی قرارداد، صادرات 30 درصد از محصول تولید مشترک ایران خودرو و پژو به دیگر بازارهای بین المللی پژو است که اگر این اتفاق نیافتد تولید را افزایش نخواهیم داد.

نجاری با بیان اینکه 30 درصد از تولید محصولات ایران خودرو مربوط به محصولات پژو است گفت : 70 درصد از محصولات ایران خودرو ، سایر برندهاست که اگر مفاد قرارداد اجرا نشود با 70 درصد تولیدی که جدا از محصولات پژو داریم بازار را تامین خواهیم کرد .محمد رضا معتمد تاکید کرد: تمامی قطعه سازان باید آماده ارتقای کیفیت تولید و تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان ایرانی و محصولات صادراتی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو باشند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان بیش از 60 شرکت معتبر قطعه سازی جهان در ایران گفت: این تعامل موجب برقراری ارتباط بین سازندگان ایرانی و شرکتهای معتبر بین المللی خواهد شد و شرایط را برای انتقال فن اوری و دانش فنی در صنعت کشور فراهم می کند.

وی به مصرف کنندگان ایرانی اطمینان داد با توجه به برنامه های سخت گیرانه شرکت برای ارتقای سطح فناوری مردم با خروج اولین محصول شاهد اقدامات انجام شده در زمینه بهبود کیفیت در تولیدات داخلی خواهند بود.

مشخصات فنی پژو 2008:

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

شرایط دریافت و فرآیند وام 25 میلیونی خرید خودرو در حالی که خبرهای پرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو در محافل عمومی و میان خریدارن خودرو خبر ساز شده است  امروز مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، جزییات این طرح و طرح‌های فروش خودرو ایران‌خودرو را در گفت و گو با روز ...
پژو3008 ، تولد دوباره یک اس یو وی پژو امیدوار است تا با ۳۰۰۸ جدید خود که فروش آن در نوامبر امسال آغاز خواهد شد بخش بزرگتری از بازار پر رونق اس یو وی و کراس اورها در انگلستان را تصاحب کند. به گزارش فروش خودرو ، ویژگی های بارز نسل دوم ۳۰۰۸ عبارت است از ظاهر خشن تر که شباهت بیشتری به یک اس یو وی دا ...
تولید 2خودروفرانسوی در کشور با 1 پلتفرم قدیمی دو خودروساز کشور طی قراردادهای جداگانه قرار است ۲ خودرو فرانسوی با نام های متفاوت اما با پلتفرم مشترک تولید کنند که مزیتی از نظر انتقال تکنولوژی برای کشور به دنبال نخواهد داشت.فروش خودرو ، به نقل از تسنیم،‌ شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد با انعقاد ...
پژو 2008 از اسفند روانه بازار می گردد + قیمت با امضای قرارداد نهایی و با حضور وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ IKAP» از امروزبه صورت رسمی آغاز به کار کرد. با امضای این قرار داد که به امضای هاشم یکه زارع،‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و «ژ ...
پژو 207 صندوقدار زمستان به بازار ایران آمد+تصاویر مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو صبح امروز گفت: در راستای اجرای برنامه هفت ساله توسعه محصول، خودرو207صندوقدار را در زمستان امسال به بازار عرضه می‌کند.زمانی که که 206 با مدل سدان به بازار ایران معرفی شد، برخی افراد بخاطر بی اطلاعی اشاره می کردن ...