ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تولید اولین پژو پارس با موتور tu5 در ایران خودروی مازندران

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

تولید اولین پژو پارس با موتور tu5 در ایران خودروی مازندران

فروش خودرو ،سید امید حسینی نژاد روز چهارشنبه در گفت‌و گو با  ایرنا افزود : موتور تی یو 5 چهارمین کلاس پژو پارس است که با هدف ارتقاء سایت ایران خودرو مازندران تولید شده است .

وی گفت که با موففیت آمیز بودن تولید اولین خودروی پارس با موتور تی یو 5 ، قرار است چهار دستگاه دیگر خودروی پارس با این نوع موتور از روز شنبه هفته آینده ، سوم تیر ماه وارد خط تولید شود.مدیرعامل ایران خودروی مازندران پیش بینی کرد که تولید انبوه این نوع خودرو در سایت بابل ظرف مدت 2 ماه آینده آغاز شود.

وی مصرف کم و راندمان بالا را از مزیت های موتور تی یو 5 برشمرد و گفت که تولید این خودرو با روزانه 20 دستگاه در سایت بابل شروع می شود و به روزانه 140 دستگاه افزایش خواهد یافت تا به طور کامل جایگزین خودرو پارس با موتور ایکس یو 7 شود. موتورهای سری تی یو خانواده ای از موتورهای چهار سیلندر کوچک مورد استفاده در طیف وسیعی از خودروهای پژو و سیتروئن است که برای نخستین بار در سال 1986 با خودرو سیتروئن ای ایکس معرفی و جایگزین خانواده X در آن زمان شد.  موتور تی یو در هر دو نوع بنزینی و دیزلی بدون توربو در دسترس هستند.

شرکت ایران خودرو استفاده از این نوع موتور را ابتدا با پژو 206 شروع کرد و بعدها در دیگر محصولات خود به کار گرفت .این شرکت به خاطر استقبال مردم از موتور تی یو ، با سرمایه گذاری مناسب این موتور را بومی کرد و در خودرو های 405 ، پارس ، رانا ، 206 اس دی و نوع صادراتی سمند ال ایکس به کار برد.  

هم اکنون موتور تی یو 5 در محصولات مختلف ایران خودرو با جعبه دنده های مختلف از جمله جعبه دنده از نوع ام ای در 206 و جعبه دنده بی یی در 405 ، پارس و رانا استفاده می شود.صدای کم ، قدرت مناسب ، استاندارد آلایندگی بالا ، شتاب بالا و قیمت رقابتی از مزیت های مهم موتورهای نسل تی یو است.

 

رضا : مقایسه کیفیت سایتهای تولید خودرو
0 0
باسلام. مدیر محترم لطفا بفرمایید آیا خودروی تولیدی در سایت مازندران با دیگر سایتها فرق دارد؟
مدیریت : مقایسه کیفیت سایتهای تولید خودرو
0 0
سلام باتوجه به قطعات و نیز خط تولید یکسان از دید کلی خیر
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

با 10 میلیون پژو پارس سوار شوید + جدول  فروش  خودرو، بنابر اعلام گروه صنعتی ایران خودرو خریدران برای استفاده از این طرح می بایست 5 میلیون توان در دی ماه جاری، 4 میلیون تومان در اسفند ماه و 3 میلیون تومان نیز در اردیبهشت ماه پرداخت کنند گفتنی است خودروهای خریداری شده در این طرح دارای بی ...
فروش ویژه پژو پارس با 10 میلیون تومان پیش پرداخت + جدول به گزارش پایگاه خبری « فروش خودرو »،  شرایط پیش فروش  این خودرو پلکانی چهار مرحله ای است ، سود مشارکت 24درصد، سود انصراف 21در صد و  موعد تحویل مهر 1396 تعیین شده است. بر اساس اعلام ایران خودرو ودیعه دوم بهمن ماه ج ...
با 16 میلیون پژو پارس ال ایکس سوار شوید + جدول در جدیدترین شرایط فروش خودرو اقساطی محصولات ایران خودرو توسط لیزینگ ملت متقاضیان می توانند خودرو پژو پارس LX را با شرایط زیر با اقساط خریداری نمایند:  
فروش نقدو اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو 207 + تصاویر فروش خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط فروش ويژه نقدي و اقساطی خودروهای پژو 207 دنده‌ای و پژو پارس بنزینی به مناسبت آزادسازي خرمشھر به شرح جدول پیوست از روز شنبه 96/03/06 لغایت 96/03/31 و یا ...