ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

توقف شماره گذاري محصولات سايپا

10 / 10
از 2 کاربر

به گزارش فروش خودرو به نقل از ایسنا، داوود میرخانی رشتی اظهار کرد:‌ از ابتدای مهر شماره‌گذاری برخی خودروهای سواری داخلی به دلیل اجرایی شدن استاندارد اجباری نصب کپسول آتش‌نشانی، متوقف شده است.

وی با بیان این‌که سایپا از جمله شرکت‌هایی است که شماره‌گذاری محصولات آن متوقف شده است، خاطرنشان کرد: ایران خودرو اما با ارائه جدول زمان‌بندی برای نصب کپسول مهلت جدیدی گرفته و محصولات آن همچنان شماره‌گذاری می‌شود.

مشاور انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: تصویب و اجرای استاندارد اجباری نصب کپسول آتش‌نشانی درخودروهای سواری در حالی است که در هیچ کجای دنیا این کار اجباری نیست و اصلا مشخص نیست به چه دلیل چنین استانداردی تصویب شده است.

وی افزود: ما به این استاندارد معترض هستیم و اعتراض خود را در شورای سیاست‌گذاری خودرو نیز مطرح کرده‌ایم و قرار شده این موضوع در شورای عالی استاندارد پیگیری شود.

میرخانی رشتی با بیان این‌که با توجه به اجباری نبودن نصب کپسول آتش‌نشانی در جهان، خودروهای وارداتی نیز دارای این کپسول نیستند، تصریح کرد: با این حال خبری در رابطه با توقف شماره‌گذاری خودروهای وارداتی منتشر نشده و خودروسازان داخلی با این مشکل مواجه هستند. 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

ثبت نام قطعی و پیش فروش پارس خودرو فروش خودرو ،شرکت پارس خودرو پیش فروش ویژه تندر 90 و پارس تندر رابا قیمت قطعی به مناسبت میلاد خجسته پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، پیش فروش اعتباری تندر 90 و پارس تندر شرکت پارس خودرو با موعد تح ...
S232 و سایپا 232 پلتفرم جدید سایپا در راه است!؟ در جریان تداوم گسترش محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودرو سایپا 232 تا پایان سال رونمایی خواهد شد. جدیدترین خودرو سایپا در پروژه S232 عرضه خواهد شد دارای آخرین استاندارد آلایندگی و ایمنی بوده و توان رقابت با خودروهای مشابه خارجی را دارد. د ...
پيش فروش سايپا S300   به تازگی اطلاع یافته ایم که شرکت سایپا ، شرایط فروش جدیدترین محصول خود یعنی S300 را به صورت پیش فروش اعتباری و پیش فروش اعلام داشته است که این شرایط به شرح زیر می باشد .  پیش فروش اعتباری سايپا S300 خودرو S300 دارای گیربکس اتوماتیک ، پیش فروش اعتباری S30 ...