ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

10 / 10
از 1 کاربر

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

نسل سوم کیا سورنتو با طراحی جدید به زودی معرفی خواهد شد. سورنتوی 2015 از ترکیبی عضلانی‌تر و جذاب‌تر بهره می‌برد. طراحی موسوم به بینی ببر که توسط پیتر شرایر اجرا شده در این خودرو با جلوپنجره ای مشبک با الگوی الماس سه بعدی، چراغ‌های کشیده متصل به جلوپنجره و چراغ‌های عقب کلاسیک، کاملاً اروپایی، بزرگ و با هیبت به نظر می‌رسد.

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

نگاهی از پهلو به این خودرو نشان از سادگی و دینامیک آن در عین پرهیز از خطوط و برجستگی‌های زائد دارد. سقف با شیب اندکی همراه است و ستون D نیز طراحی بسیار زیبایی دارد. درحالی‌که درهای عقب از پنجره‌های یک تکه ای برخوردارند و یک نوار کرومی نیز سرتاسر پنجره‌ها را قاب گرفته است. همچنین یک ضربه‌گیر کرومی نیز در زیر درب‌ها به چشم می‌خورد.

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

فروش خودرو: در واقع کیا سورنتو یک شاسی‌بلند شهری نیمه لوکس محسوب می‌شود. طراحی قسمت جلوی آن بیش از حد به ب ام و شباهت یافته است اما در عین حال توازن و متانت خاصی را نیز به نمایش می‌گذارد.

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

ابعاد سورنتوی جدید بزرگ‌تر شده است. طول آن 95 میلی‌متر افزایش یافته اما ارتفاع آن 15 میلی‌متر کاسته شده است. فاصله بین دو محور آن نیز با 2780 میلی‌متر، بیش از حد کشیده به نظر می‌آید. در عوض فضای داخلی بسیار دست و دل‌بازی فراهم می‌گردد که می‌توان سه ردیف صندلی را در آن جای داد.

تصاویر کیا سورنتو مدل 2015

در حال حاضر تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده است. و تنها تصویر از داشبورد به یک طراحی نقاشی از کابین این خودرو بر می‌گردد که هفته پیش به نمایش درآمده بود.راحتی، ایمنی و فن آوری های جدید در سورنتوی جدید مورد نظر کیا قرار گرفته است. کیا این خودرو را در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد کرد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا  لیست قیمت جدید شامل شرایط متنوعی برای خرید خودرو به صورت اقساطی است، که از جمله واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو به صورت چند مرحله ای و بدون احتساب هر گونه کارمزد صورت می پذیرد و امکان پرداخت مابقی مبلغ خودرو به صورت نقدی و یا بهره گیری از وام تخصیصی به صورت ا ...
توافق نهایی سایپا و کیا برای تولید سراتو مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از توافق نهایی با شرکت کیا برای تولید محصولات این شرکت در ایران خبر داد.با نهایی شدن توافقات، کیا مجددا به عنوان شریک تجاری با سایپا همکاری خواهد کرد. وی با بیان اینکه در‌ آینده شاهد تولید برخی محصولات کیا در ایران خواهیم ...
سه محصول جدید از کیاموتور در ایران + عکس اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتورز در ايران از سه محصول جديد كيا در سبد محصولات خود، رونمایی کرد؛ سراتو کوپ 2015 ، ریوی 4 درب و ریوی 5 درب از جمله محصولات جدید این کمپانی هستند که به بازار ایران راه یافته اند. سراتو كوپ از جمله خودروهای کیا است که به دلیل ا ...