ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تحویل اولین سری خودرو تیبا2 پلاس به مشتریان

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

تحویل اولین سری خودرو تیبا2 پلاس به مشتریان

اولین سری از خودرو تیبا2 پلاس به دست مشتریان شرکت سایپا رسیده است.

بخش فنی این خودرو دست نخورده باقی مانده و همچنان شاهد یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر خروجی قدرت 80 اسب بخاری در دور موتور 5500 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 4000 باشیم که برای ارسال نیروی خود از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده خواهد کرد.

باتوجه به تصاویر جدیدی که از خودروی تیبا 2 پلاس منتشر شده است، در بخش بیرونی اتومبیل می توانیم به نصب برچسب کراس بر روی درب جلو اتومبیل و همچنین حاشیه استیل جلوپنجره اتومبیل باشیم و همچنین از پیشرفت های دیگر ظاهر اتومبیل می تواند سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، ریل سقفی و همچنین دیفیوزرهای سپر جلو و عقب باشیم تا این خودرو با ظاهری اسپرت به نظر برسد. طرح جدید آینه‌های این خودرو برگرفته از خودرو کوییک می‌باشد.

تیبا2 پلاستیبا2 پلاستیبا2 پلاستیبا 2 پلاس تیبا 2 پلاس

در داخل کابین هم اول از همه یک صفحه نمایشگر نصب شده در بالاترین قسمت داشبورد و کنسول مرکزی جلب توجه می کند و در ادامه می توانیم به روکش های چرم صندلی و همچنین کفپوش های قالبی شرکتی در زیر پای سرنشینان اشاره داشت. دیگر بخش های داخل کابین هم نسبت به نسخه اصلی تغییرات چندانی به خود ندیده است. دوربین دنده عقب نیز از آپشن‌های جدید این خودرو محسوب می‌شود. 

تیبا 2 پلاستیبا 2 پلاس

 

 
 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :