ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

بی کیفیت ترین و با کیفیت ترین خودروهای داخلی آبان 96

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

بی کیفیت ترین و با کیفیت ترین خودروهای داخلی آبان 96

بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در آبان‌ماه امسال در گروه سبک و در بخش وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر ۵۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور و وانت سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌ رو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

در این کلاس قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

وانت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نیز در کلاس قیمتی بالاتر از ۵۰۰ میلیون ریال تنها خودرویی بود که توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند.

۹ خودروی سواری با ۴ ستاره کیفی

 همچنین در بخش سواری خودروهای نیومزدا ۳ شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این دو خودرو در ارزشیابی مهرماه امسال نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند.

در سطح قیمتی ۷۵۰ میلیون تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا ۲۰i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

تیگو ۵ مدیران خودرو، هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان و JAC-S۵ کرمان موتور نیز در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی شهریورماه به همین اندازه ستاره کیفی به دست آورده بودند.

از سوی دیگر در کلاس قیمتی ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون ریال خودروی هیوندا ۱۰i ساخت شرکت کرمان موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و چانگان CS۳۵ سایپا- سیتروئن ، آریزو ۵ مدیران خودرو، JAC-J۵ کرمان موتور، برلیانس H۳۳۰ پارس خودرو و آریواتوماتیک بن رو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X۶۰ کرمان موتور نیز یک ستاره به دست آورد.

همچنین در سطح قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

خودروهای تندر ۹۰،رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶SD همگی از ایران خودرو به همراه تندر ۹۰ پارس خودرو و آریو دنده ای بن رو در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین خودرو NEW MVM۳۱۵ مدیران خودرو، سورن و سمند تبریز شرکت ایران خودرو، پژو پارس ایران خودروی فارس و پژو پارس ایران خودرو مازندران دو ستاره در این کلاس قیمتی در آبان ماه به دست آوردند.

خودروهای دنا، دانگ فنگ H۳۰ و پژوپارس همگی از محصولات ایران خودرو نیز توانستند در این ماه در کلاس قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی دو ستاره ای شوند.

چهار خودروی پژو ۴۰۵ خراسان از محصولات ایران خودرو خراسان، تیبا ۲ شرکت سایپا و ساینا و تیبای سایپا- سیتروئن نیز همگی در این کلاس قیمتی در این ماه موفق به کسب یک ستاره کیفی شدند.

در کلاس قیمتی پایین تر از ۲۵۰ میلیون ریال نیز دو خودروی سایپا X۱۳۱ و سایپا X۱۳۲ شرکت سایپا و همچنین سایپا X۱۳۱ پارس خودرو هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی مهر ماه نیز یک ستاره ای بودند.

خدامی : با کیفیت ترین خودرو داخلی
13 5
شک نکنید که کیفیت خودروهای داخلی تنها تندر 90 بهتره بی شک بهترین خودرو داخلی الکی هم پول بیشتر برای ساندرو و ساندرو استپ وی ندهید.
سجاد کوهی : دنا با کیفیت ترین
8 10
ال نود نگووو تابوت بگو اخه تندر شد ماشین با اون قیافش دنا بهترینه
اکبری : با کیفیت ترین خودرو
12 3
دنا شد بهترین چون شما خریدی ؟ اذیت نکن برادر آشن های دنا بهتره اما کیفیت ساخت بعید می دونم!
حسن : ستاره؟؟؟
6 2
ستاره اینا هم دقیقا مثل ستاره پرسپولیس لیگ برتر ستاره داده بهشون ولی تو اسیا ستاره نداده .خودرو های داخلی هم همینه خارج از کشور ستاره ی بهش نمیدن ولی داخل چهار تا ستاره میدن.خودرو های کیا هیوندای با اون امنیت چهار تا دارن اینا به پژو تندر چهار تا دادن😃😂
محمد : کیفیت خودروهای داخلی
2 1
آخه پرسپولیس کجا کیفیت بووووده حسن آقا ولی خیلی باحال بود کلی خندیدم مرسی
اوس تقی : سطح پایین خودرو سازی
2 0
اتفاقا خداییش نسبت به سطح پایین خودرو سازی کشور عزیزمون ایران رتبه بندیشون منطقی بود ولی باید خدمت دوستان عرض کنم الان تو رنج زیر پنجاه تومن اگه کسی آپشن باز نباشه و برا زیر پا ماشین کم استهلاک و راحت بخواد ال نوده و اگه از رخش خوشش نیاد ساندرو می تونه بگیره ... خلاص .
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

مشخصات کامل خودروی جدید جیلی GC6 اتوماتیک + تصاویر فروش خودرو ،جیلی که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی در چین به حساب می آید و تا حدودی خودروهای با کیفیتی را تولید می کند، دست به طراحی و تولید یک خودروی دیگر با نام GC6 در کلاس سدان برای بازارهایی همچون روسیه و بعضی از کشورهای اروپایی زد. ...
معرفی و مشخصات پژو 508 + تصاویر فروش خودرو ،شركت ايران خودرو در راستای پاسخگويی به تقاضای مشتريان با ھمكاری شركت ايكاپ (ايران خودرو - پژو) بزودی اقدام به عرضه خودروی جديد پژو 508 سری GT Line خواهد نمود. معرفی پژو 508 سری GT Line : پژو 508 ج ...
قیمت فولکس واگن پاسات در ایران + مشخصات فروش خودرو ،فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) به زودی توسط گروه ماموت وارد بازار ایران خواهد شد. در این مطلب به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت این خودروی وارداتی خواهیم پرداخت. گروه ماموت که تا پیش از این بیشتر در زمینه تولید وسایل نقلیه سنگین فعالیت می&z ...
باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی کدامند ؟ در جدیدترین جدول کیفی و بررسی کیفیت خودروهای تولید داخل طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ همچنان در پایین&z ...