ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

بررسی تویوتا GT86 نسخه 2017 + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

بررسی تویوتا GT86 نسخه 2017 + تصاویر

فروش خودرو ،بیش از ۵ سال از معرفی اولین مدل GT86 می‌گذرد و این خودرو با چهره‌ای جدید از سال ۲۰۱۷ تولید می‌شود. باتوجه به سابقه‌ی حضور این محصول در ایران، احتمال واردات مدل ۲۰۱۷ به کشورمان بسیار زیاد است.

خودروی تویوتا 86 که در بسیاری از نقاط جهان به GT86 معروف است،سال 2017 معرفی شد.این مدل حاصل همکاری تویوتا و سوباو بود که در نهایت تحت نام تویوتا با موفقیت بیشتری همراه شد و نسخه ی BRZ ساخت سوبارو چندان مشهور نشد.تویوتا 86 در آمریکا تا سال گذشته به عنوان محصولی از برند سایون به نام FR-S فروخته میشد.اما منحل شدن سایون از سال 2017 به نام سنتی 86 در بیشتر جهان فروخته خواهد شد.

نام این خودرو از ترکیب دو محصول مشهور تاریخ تویوتا گرفته شده که شامل مدل2000GTساخت ۱۹۶۷ و مدل AE86 ساخت ۱۹۸۷ است. ساختار کوپه‌ی دودر با چهار سرنشین، جذابیت این خودرو برای جوانان را افزایش می‌دهد؛ ضمن اینکه پیشرانه‌ی نسبتا قدرتمند با سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب، نقش زیادی در شهرت آن داشته است.سری جدید تویوتا 86 آستانه‌ی قیمت ۲۷ هزار دلار به همراه خواهد داشت که نسبت به قبل، اندکی گران‌تر شده است. در این حالت جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی ارائه می‌شود و برای رانندگی با گیربکس اتوماتیک، باید ۷۵۰ دلار دیگر پرداخت کرد.

قرار است نسخه‌های خاصی از این خودرو به نام سری 860 هم عرضه شود که در حدود ۳۰ هزار دلار قیمت خواهند داشت. سری 860 از نظر ظاهری، با داشتن رینگ‌های بزرگ‌تر، اسپویلر عقب و خطوط مشکی روی بدنه، نسبت به مدل استاندارد متمایز است و البته در بحث سیستم تعلیق و تجهیزات فنی نیز در مقایسه با نسخه‌ی اصلی، برای رانندگی اسپرت و حضور در پیست مناسب‌تر خواهد بود.

خریدارن تویوتا86 بیش از هرچیز به دلیل قیمت منطقی و لذت ناب رانندگی به سراغ آن می روند. پیشرانه‎ی بوکسر سری ۲۰۱۷ تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد؛ اما به لطف بهینه‌سازی اگروز و منیفولدها، ۵ اسب بخار قوی‌تر شده است. این پیشرانه‌ی ۲ لیتری، همچنان توسط سوبارو ساخته می‌شود و قدرت ۲۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه فراهم می‌کند.  بیشترین گشتاور تویوتا 86 معادل ۲۱۱ نیوتن‌متر است که از دور موتور ۶۴۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. جالب است بدانید که نسخه‌ی اتوماتیک این خودرو در مقایسه با مدلی که با جعبه‌دنده‌ی دستی عرضه می‌شود. حدود ۵ اسب بخار ضعیف‌تر عمل می‌کند.

با این حساب، نسخه‌ی دنده دستی تویوتا 86 عملکرد فنی بهتری از نظر شتاب‌گیری دارد.  این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۶.۲ ثانیه زمان احتیاج دارد و ظرف ۱۶.۸ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.  نهایت سرعت تویوتا 86 جدید به ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است؛ درحالی‌که می‌تواند در زمانی کمتر از ۲۷ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.حداقل مصرف سوخت این خودرو با سرعت ثابت خارج از شهر، ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و میانگین مصرف سوخت آن حدود ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

مهم‌ترین تفاوت سری جدید تویوتا 86 با مدل سال قبل، علاوه بر تغییر ظاهری چراغ‌ها و نمای بیرونی، در کابین و سیستم تعلیق این خودرو دیده می‌شود.بدنه GT86 حالا پهن‌تر از قبل دیده می‌شود و حس اسپرت بیشتری دارد. سپر جلو و عقب کاملا تغییر کرده است و بنا به ادعای تویوتا، آیرودینامیک بهتری نسبت به قبل دارد.

کابین GT86 جدید با حفظ فرم کلی گذشته مدرن تر بنظر می رسد.فرمان کمی کوچک‌تر شده اما عملکرد بهتری دارد و با اضافه شدن دکمه‌های کنترل سیستم سرگرمی، کاربرپسند شده است. مواد به‌کاررفته در داشبورد و صندلی‌ها، مرغوب‌تر از مدل قبل، حس ارزان‌قیمت گذشته را تداعی نمی‌کنند. صندلی‌های جلو همچنان به صورت کاملا دستی تنظیم می‌شوند؛ اما بازطراحی شده‌اند تا خاصیت ارگونومیک بهتری داشته باشند.

سیستم مانیتور اصلی و سرگرمی‌های این خودرو، همچنان فاقد قابلیت ارتباط خودکار با گوشی‌های هوشمند از طریق رابط اندروید اتو و اپل‌ کارپلی است؛ اما درعوض ناوبری ماهواره‌ای کارآمدی دارد که علاوه بر اطلاعات مربوط به مسیریابی، محدودیت سرعت و قوانین راهنمایی رانندگی محلی را به سرنشینان هشدار می‌دهد.

فروش خودرو

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

ایرتویا و شرایط ویژه تویوتا کرولا فروش خودرو، تویوتا کرولا پرفروش ترین و محبوب ترین خودروی دنیا در سال ۱۹۶۶ تولید شد و تا به امروز توانسته است با سه ویژگی خاص خود یعنی کیفیت ساخت عالی، قابلیت اطمینان بالا و ایمنی در خور توجه جایگاه اولی خود را تا به امروز تثبیت کند و از مرز ۴۰ میلیون دستگاه ع ...
فروش لیزینگی محصولات تویوتا+جدول لیزینگ کار آمد فروش خودرو، اقساطی خودروهای تویوتا را با اقساط 36ماهه آغاز کرد. شرایط اعلام شده فروش خودرو لیزنگ کار آمد به شرح زیر می باشد: کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام  https://telegram.me/foroshkhodro
حدس و گمان ها درباره قلب تپنده تویوتا سوپرا + تصاویر باید دید این موتور چه ویژگی ها و ظرفیت هایی دارد، چرا که بسیاری از رقبا در این کلاس موتورهای مشابه بهره میگیرند و این انتظار به طور جدی از جانشین تویوتا سوپرای افسانه ای میرود که فراتر از تمام رقبای خود ظاهر شود. اما همین مطلب نشان میدهد سوپرا ...
جشنواره نوروزی فروش نقد و اقساط محصولات تویوتا + شرایط ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران به دنبال استقبال گسترده خریداران از محصولات این برند در ایران و به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز، شرایط فروش خودرو ویژه خود را با عنوان "جشنواره فروش نوروزی" اعلام کرد.( جهت دریافت فایل و جداول بر روی لین ...
شرایط فروش اقساطی تویوتا پریوس + جدول فروش خودرو ، ایرتویا در جدیدترین شرایط فروش خود، تیپ‌های مختلف تویوتا پریوس را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه کرده است که در میان آن‌ها دو تیپ B (مدل‌های 2016) و تیپ T1 با شرایط اقساطی بدون بهره عرضه‌شده‌اند. بر اساس اعلام ایرتوی ...