ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

بخشنامه فروش ویژه سایپا دهه فجر 96

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

بخشنامه فروش ویژه سایپا دهه فجر96

رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و با توجه به استقبال هموطنان عزیز از محصولات گروه سایپا، این گروه خودروساز در جشنواره فجر سایپا اقدام به فروش اینترنتی محصولات گروه رنو و برلیانس کرده است.

وی افزود: در این طرح تمامی محصولات شرکت سایپا با شرایط فروش خودرو متنوع، اعم از فروش فوری و پیش فروش اعتباری با زمان تحویل مناسب، سود مشارکت بالا، تسهیلات بدون بهره و بازپرداخت بلند مدت در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است .

بخشنامه فروش ویژه سایپا دهه فجر 96

جهت دریافت بخشنامه بر روی لینک بالا کلیک نمائید.

تقوی تاکید کرد: در جشنواره فجر سایپا محصولات گروه رنو شامل ساندرو، تندر90 و پارس تندر و همچنین گروه محصولات H200  و H300 با شرایط ویژه به مشتریان و علاقمندان عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح خانواده سری H300 در دو مدل H330 و H320 و خانواده سری H200 نیز در دو مدل H220 و H230 به مشتریان عرضه شده که استقبال بسیار خوبی از این محصولات در بازار شده است.

 

ابوالفضل.روشندل : خرید نیسان وانت
2 0
نیسان وانت میخام البته شرایط
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام جهت دریافت شرایط تحویل به روز و فوری نیسان با شماره 66090697-021 تماس بگیرین.
محمد ظریفی : چانگان
0 0
سلام همه شرکتهای خودروسازی محصولاتشون رو با مدل 97 واگذار میکنن چرا چانگان فقط فروش نقدی 97 داره شرایطی بزارین بخریم
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

فروش اقساطی محصولات ایران‌ خودرو ویژه دهه فجر+جدول Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 فروش خودرو، با توجه به استقبال از طرح ھای فروش اعتباری و پاسخگوئی به نیاز بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط ...
جشنواره فروش پارس خودرو ویژه دهه فجر در جدیدترین شرایط فروش خودرو اینترنتی محصولات پارس خودرو ویژه دهه مبارك فجر (جشنواره فجرسایپا) از ساعت 10 صبح پنجشنبه مورخ 07/ 11 /95 تا تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می‌گردد:  شرایط فروش محصولات پارس خودرو - بهمن ماه 95: شرایط فروش پارس خودرو ویژه ...
پیش فروش هایما S7  + جدول بدينوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرايط پیش فروش خودرو ھایما S7 اتوماتیک توربوشارژ (شرایط دهه فجر) و ھايما اتوماتیك 2000 از روز یکشنبه 95/11/10 لغایت 95/11/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول ذیل ارائه می گردد. ...
پیش پرداخت 20 تا 25 میلیون برای خرید ساندرو استپ وی + جدول  به گزارش فروش خودرو شرایط فروش تندر پارس تندر و ساندرو ویژه دهه فجر به شرح زیر است :