ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی اسفند 96

9 / 10
از 1 کاربر

خودرو

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی اسفند 96

در بهمن ماه 1396 تعداد 92110 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 42 مدل خودرو درگروه سبک و 10 مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک

۱- بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت/  از تاریخ  ۹۶/۱۱/۰۱  لغایت  ۹۶/۱۱/۳۰

باکیفیت ترین وانت

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸، نیومزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای ۲۰i ، در سطح قیمتی ۳ خودروی ۳۰ Bو در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو ، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری/ از تاریخ  ۹۶/۱۱/۰۱  لغایت  ۹۶/۱۱/۳۰

با کیفیت ترین خودرو سواری

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک/ از تاریخ  ۹۶/۱۱/۰۱  لغایت  ۹۶/۱۱/۳۰

بی کیفیت ترین خودرو

گروه سنگین:

۱- بخش باری:

در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیون ولوو باری۴۶۰ FM، کامیون ولوو کمپرسی ۴۶۰FMX، کامیون ایسوزو  M75NPR، کشنده ولوو ۵۰۰FH، کشنده اسکانیا ۴۱۰G وکشنده ولوو ۴۶۰FM ، با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

با کیفیت ترین تریلی

۲- بخش مسافری:

در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین/ از تاریخ  ۹۶/۱۱/۰۱  لغایت  ۹۶/۱۱/۳۰

بی کیفیت ترین خودرو سنگین

محمدی : احسان
0 0
آریو س۳۰۰ جزء لیست نمیباشد !!!؟؟؟
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

پرطرفدارترین خودروها در ایران کدامند؟ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حاشیه دومین نمایشگاه خودروی تهران اقدام به نظرسنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه کرد و نتایج آن به صورت آنلاین در غرفه این شرکت به نمایش درآمد. در این تحقیق از یک هزار و ۵۴۳ نفر از بازدیدکنندگان در خصوص بودجه خرید خودرو، خو ...
تولید 25 خودرو غیر استاندارد متوقف شد + اسامی تولید 25 خودروی سواری و سنگین جاده‌ای با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری خودرو که از ابتدای دی‌ماه سال جاری کلید خورده است، متوقف شد. فروش خودرو به نقل از ایسنا، با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری خودرو از اول دی ماه ۱۳۹۶، ت ...
بی کیفیت ترین و با کیفیت ترین خودروهای داخلی آذر 96 در جدیدترین جدول کیفی منتشر شده از سازمان استاندارد و کیفیت ایران، باکیفیت ترین و بی کیفت ترین خودروها به شرح زیر می باشد: جدول شماره 1: جدول شماره 2 :
  کدام خودروها کمترین میزان رضایت مشتری را دارند؟ مصرف‌کنندگان از خودروهای سایپا 111، تیبا هاچ‌بک، برلیانس اچ 320 اتوماتیک، رنو سیمبل، سراتو اتوماتیک، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک و سورنتو؛ کمترین میزان رضایتمندی را در گروه‌های قیمتی این خودروها دارند. ایسنا، روز گذشته شرکت ...