ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

با 17 میلیون ساندرو بخرید + جدول

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

با 17 میلیون ساندرو بخرید + جدول

در جدیدترین شرایط فروش اعلام شده از سوی سایپا، فروش خودرو ساندرو با گیربکس دستی با پیش پرداخت ۱۷ میلیون تومانی عرضه می شود.

در این طرح فروش خودرو ساندرو با گیربکس دستی با پیش پرداخت های 17 و 22 میلیون تومانی و با گیربکس اتوماتیک با پیش پرداخت های 20 و 25 میلیون تومانی عرضه می شود.

سود مشارکت در این طرح 15 و 16 درصد و سود انصراف آن 144 درصد است و بنابر اعلام سایپا مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل از مشتریان اخذ خواهد شد.

خودروهای فروخته شده در ماه های مرداد، شهریور، مهر و آبان 96 تحویل خواهند شد.

 

معصومه امیری : ماشین ساندرو
1 1
میخواهم این ماشین را بخرم
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

بررسی ساندرو استپ وی محصول جدید پارس خودرو + عکس به گزارش فروش خودرو ،سال ۲۰۰۸ شرکت داچیا از ساندرو رونمایی کرد و این خودرو تاکنون در برخی کشورها مانند رومانی، برزیل، کلمبیا و ... تولید شده است. بهمن ماه سال ۱۳۹۴ بود که این خودرو تحت عنوان رنو ساندرو توسط شرکت پارس خودرو در دو مدل گیربکس دست ...
پیش پرداخت 20 تا 25 میلیون برای خرید ساندرو استپ وی + جدول  به گزارش فروش خودرو شرایط فروش تندر پارس تندر و ساندرو ویژه دهه فجر به شرح زیر است :    
پیش فروش ساندرو دنده ای + جدول فروش خودرو ، پارس خودرو از پیش فروش تک ودیعه ای ساندرو با گیربکس معمولی خبر داد.  بر اساس اعلام پارس خودرو پیش فروش تک ودیعه ای ساندرو با 17 میلیون تومان پیش پرداخت  و با سود مشارکت و انصراف 15 و 14 درصد در تمامی نمایندگی های این شرکت فعال است. گفتنی اس ...