ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

با 10 میلیون تومان رانا بخرید + جدول

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

با 10 میلیون تومان رانا بخرید + جدول

در ادامه طرح فروش فروردین ماه ایران خودرو، این شرکت اقدام به فروش نقدی و پیش فروش خودرو رانا با پیش پرداخت های ۱۰ و ۱۶ میلیون تومانی کرده است.

 

 در طرح فروش نقدی این محصول که با قیمتی در حدود 33 میلیون و 459 هزار تومان عرضه می شود، خودرو دارای بیمه شخص ثالث؛ کارت طلایی و سرویس های امدادی سه ستاره خواهد بود. موعد تحویل محصولات فروخته شده در طرح نقدی 60 روز کاری خواهد بود.

در طرح پیش فروش رانا نیز علاقمندان با پرداخت 10 و 16 میلیون تومان می توانند محصول موردنظر خود را خریداری کنند. سود مشارکت 25 درصدی، سود انصراف 21 درصدی و موعد تحویل شهریور و مهر ماه از دیگر مشخصات این طرح است.

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

فروش پلکانی ایران خودرو از 6 تا 10 میلیون + جدول فروش خودرو طرح پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای بهمن 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی از امروز تا پایان بهمن و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه میگردد. ویژگی های این طرح : هدف از این طرح پوشش بخشی از بازار خودرو می ب ...
لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو در سال 96 + جدول فروش خودرو، بخشنامه قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای اجراء در سال 96 به نمایندگی‌های سراسر کشور ابلاغ شد . در قیمت های زیر نرخ جدید بیمه شخص ثالث براساس سال 96 اعمال گردیده است. قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو -فروردین 96 :   ...