ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

با پیش پرداخت 40 میلیونی سراتو آپشنال بخرید

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

با پیش پرداخت 40 میلیونی سراتو آپشنال بخرید

فروش خودرو ،در جشنواره فروش نقدی محصولات سایپا که از تاریخ دهم تیرماه تا دهم مردادماه اعتبار دارد، خودروی سراتو 2000 آپشنال به صورت نقدی و پیش فروش ثبت نام می‌شود. در شرایط فروش نقدی قیمت خودرو 99 میلیون و 91 هزار تومان بوده و تحویل خودروها به صورت فوری خواهد بود. به مشتریان در این طرح کارت 5 ستاره رایگان اهدا خواهد شد.
در این طرح همچنین سراتو 2000 آپشنال با پیش پرداخت 40 میلیون تومان و سود مشارکت 25 درصد ثبت نام می‌شود. زمان تحویل خودروها شهریور، مهر و آبان 96 بوده و به متقاضیان کارت 5 ستاره رایگان اهدا خواهد شد.

-  قیمت خودرو در شرایط پیش فروش به قیمت روز محاسبه می‌شود.
-  هرگونه افزایش قیمت ناشی از هزینه‌های قانونی و دولتی اعم از بیمه، عوارض، مالیات و ... تا قبل از فاکتور بر عهده مشتری می‌باشد.
-  زمان تحویل فروش‌های فوری(نقدی) در محصولات شرکت سایپا بین 5 تا حداکثر 30 روزه می‌باشد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

پیش فروش و فروش اقساطی سراتو و آریو + جدول گروه خودروسازی سایپا  شرایط جدید فروش خودرو فوری و پیش فروش اقساطی خودروهای سراتو 2000 اتوماتیک و آریو 1600 اتوماتیک را اعلام کرد. شرایط اعلام شده از سوی سایپا به شرح زیر است:
تولید سراتو با آپشن های جدید در سایپا آغاز شد + تصاویر فروش خودرو ، معاون مهندسی سایپا ضمن بیان توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی از آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا ، گفت: نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام شده و تولید انبوه سراتو آپشنال از امروز ...
فروش ویژه سراتو 2000 آپشنال + جدول فروش خودرو ، سایپا 40 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و 40 میلیون تومان نیز به عنوان تسهیلات درنظر گرفته است.همچنین براساس اعلام این شرکت نحوه بازپرداخت به صورت 3چک سه ماهه بانرخ سود صفر درصد و 3چک 5ماهه بانرخ سود سود 20 درصد است. گفتنی است سود مشارکت 20 درصد ...