ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

اولین تجربه سواری با رنو ساندرو استپ وی برادر بلند قامت ساندرو

10 / 10
از 2 کاربر

اولین تجربه سواری با رنو ساندرو استپ وی برادر بلند قامت ساندرو

پارس خودرویی ها که به تازگی از محصول جدید خود رونمای کردند و قرار است در دو مدل اتومات و دستی روانه بازار گردند، پارس خودرویی ها برای تست و بررسی محصول جدید خود 4 دستگاه از این محصولات را یرای تست فنی به سد طالقان فرستادن تا خبرنگاران آنها را مورد تست و بررسی قرار بدهند. رنو ساندرو استپ وی که کمی قدش نسبت به رنو ساندور بلندتر شده و برخی از اشکالات فنی ال ۹۰ و ساندور در آن برطرف شده، محصول تازه رنو پارس است که با دو مدل دنده اتوماتیک و دستی از آبان ماه با قیمتی حدود ۵۳ میلیون تومان به بازار فروش خودرو عرضه خواهد شد.

امین برقی، مدیرمهندسی محصول رنو پارس، درباره این محصول گفت: «گروه رنو با سه برند رنوسامسونگ، داچیا و رنو در کشورهای مختلف حضور دارد. لوگوی داچیا در کشورهای اروپای شرقی و لوگوی رنو سامسونگ نیز در کره استفاده می شود. رنو ساندرو استپ وی با لوگوی داچیا تولید شده و چون مورد استقبال قرار گرفت با لوگوی خود رنو در بازارهای مختلف حضور پیدا کرد. »

او ادامه داد: «استپ وی دو نسل دارد که نسل جدید آن تحت عنوان لوگان جدید در مرحله تولید قرار دارد و استپ وی که به تازگی رونمایی شده، حاصل نسل اول است که در دوران تحریم و در سال ۲۰۱۲ طی تفاهم نامه ای میان سایپا و رنو پارس، پروژه تولید آن کلید خورد و دو سال بعد از اینکه پروژه آغاز شده بود، در دنیا ارائه شد. »

برقی با تأکید به اینکه برگشت به عقب امکان نداشت، تصریح کرد: «شیفت کردن پروژه به سمت نسل جدید، به دلیل هزینه های بالای مالی امکان پذیر نبود بنابراین برنامه داریم که در سال های آینده نسل جدید آن را به بازار ارائه دهیم. » او با بیان اینکه ساندور استپ وی موردپسند مشتریان است، تصریح کرد: «در این محصول ارتفاع از کف خودرو نسبت به ساندرو ۲۱ میلی متر افزایش پیدا کرده و سیستم تعلیق و گیربکس تقویت شده است. گیربکس این محصول موجب کاهش مصرف روغن داخل گیربکس شده است. همچنین با تغییر سیستم پولوس، دیگر مشکلات ساندور و ال ۹۰ را ندارد. »

طبق آنچه مدیرمهندسی محصول رنو پارس می گوید تولید این محصول در همه کشورها متوقف شده و فقط در ایران تولید خواهد شد. بنابراین مشتریان ایرانی با محصولی قدیمی روبه رو خواهند بود، اگرچه نسبت به سایر محصولات در این رنج قیمتی از نظر فنی کمی بالاتر است اما همچنان قدیمی است.

تجربه رانندگی با «استپ وی» چگونه است؟

اگر به دنبال خودرویی راحت، ایمن و کم آپشن یا به عبارت دیگر خودرویی برای خانواده هستید، استپ وی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. گرچه ظاهر این خودرو نسبت به سایر محصولات رنو در این رنج قیمت جوان پسندانه تر است، اما طراحی داخلی خودرو و شتاب آن مورد پسند جوان ها نخواهد بود. اولین نکته ای که در رانندگی با استپ وی به آن برمی خورید، شتاب اولیه کم آن است، آنقدر که در مدل اتوماتیک این محصول تعویض دنده از دو به سه روی دور موتور ۵هزار اتفاق می افتد. رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر از صفر نیز، تقریبا بیش از ۲۵ ثانیه زمان می برد.

گرچه طراحی داخلی این خودرو نسبت به خودروی ال ۹۰ هیچ تغییر فاحشی نداشته و شما همچنان با یک طراحی معمولی و با دسترسی سخت به دکمه های بالابر شیشه روبه رو هستید، اما سیستم تعلیق فرمان این خودرو مناسب بوده و هندلینگ خودرو رضایت بخش است. تست این خودرو بر سر پیچ جاده گواهی داد استپ وی حتی با سرعت ۸۰کیلومتر بر سر پیچ ها استوار است و تعادلش را حفظ می کند، بنابراین شما در آن احساس ناامنی نمی کنید.

گرچه خودرویی جدید با قیمتی که می توانست مناسب تر از این هم باشد، به سبد خرید مشتریان ایرانی اضافه شده اما همچنان این پرسش پررنگ و مطرح است که چرا سهم مشتریان ایرانی باید پلتفرم های قدیمی شرکت های اروپایی باشد؟ آیا بازار ایران محلی مناسب برای سود کردن خودروسازان اروپایی از محصولات از رده خارج شان است؟ به امید روزی که محصولات جدید خودروسازان روانه این بازار پرپتانسیل داخلی گردد خودروهای که هم از دید ایمنی و هم فنی در رده بالای روانه بازار داخلی گردد.

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رنو ساندرو جدید در خیابان دیده شد + تصاویر بعد از عرضه و فروش خودرو رنو ساندرو محصول جدید پارس خودرویی ها که با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد، گویا پارس خودرویی ها قصد عرضه کراس اوور این محصول را به بازار دارند. ساندروی جدید با نام "Sandero Stepway" یکی از خودروهایی است که توسط پارس خ ...
ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو بعد از حضور موفق رنو ساندرو در بازار خودرو داخلی و کیفیت ساخت بالا، دوام مناسب قطعات و البته خوشنامی برند اروپایی رنو باعث شده ساندرو  به یکی از  محبوب ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شود و برهمین اساس پارس خودرو قصد دارد نسخه جدیدی از ساندرو را در ...
رونمایی از ساندرو استپ وي + قیمت و تصاویر رنو که با حضور تندر90 در ایران توانست بازار مناسبی برای فروش خودرو در ایران بدست آورد چند ماهی می شود با تولید ساندرو در ایران هدف گزاری برای بازار خودروهای هاچ بک نیز کرده است، چندی پیش از حضور رنو ساندرو جدید در خیابان ها خبر دادیم و امروز نیز مراسم رون ...