ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

انتقاد های مردم را می پذیریم

10 / 10
از 1 کاربر

انتقاد های مردم را می پذیریم

​فروش خودرو، معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: وظیفه داریم معایبی که احیانا در محصولات داخلی وجود دارد، برطرف کنیم و خودروهایی در خور شان مردم ایران به آنان تحویل دهیم.

سید رضا نوروززاده با اشاره به جایگاه رفیع خودروسازی در کشور اظهار داشت: صنعت خودرو بیش از 15 میلیارد دلار در اقتصاد کشور نقش دارد و حدود 22 هزار میلیارد تومان قطعه برای تولید خودرو وارد شده است. برخی می‌گویند چرا خودرو وارد کشور نمی‌شود و در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد؛ لازم بذکر است که واردات 130 هزار خودرو معادل تولید یک میلیون و 200 هزار خودرو ارزبری داشته است.

وی با بیان اینکه انتقادها را به جان می‌پذیریم و مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم، گفت: صنعت خودرو باید بر خود ببالد که به نیاز عمده کشور پاسخ گفته و مانع خروج ارز شده است. چنانچه جلوی خروج ارز برای واردات خودرو گرفته شود، این ارزها صرف سرمایه گذاری بیشتر در داخل و توسعه و رونق اقتصادی بیشتر خواهد شد.

او با اشاره به وجود نواقصی در تولیدات داخلی اظهار داشت: در چندسال گذشته قطعه سازان به دلایلی آسیب دیده‌اند و سایپا نیز به دلیل نوع جابجایی سهام، از لحاظ مالی آسیب دید.

نوروززاده افزود: به نمایندگی از جانب کارکنان سایپا به مردم ایران عرض می‌کنم که مردم حق انتقاد دارند و ما باید انتقادها را بپذیریم. ما فرافکنی نمی‌کنیم و باید پاسخگوی نیاز مملکت باشیم.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز فتوحات جنگ تحمیلی عنوان کرد: هم اکنون نیز مردم هستند که پشت حکومت ایستاده‌اند و نظام با تکیه بر این پشتوانه مردمی در مقابل قدرت‌های جهانی ایستاده و با آنها مذاکره می‌کند.

نوروززاده در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نقاطی که مردم به آن امید بسته‌اند و انتظار خدمت دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب است که امیدوارم همگی دست بدست هم داده و به نحوی شایسته در خدمت مردم باشیم.

گفتنی است، در مراسمی که امروز در محل شرکت سایپا یدک در جاده مخصوص کرج برگزار شد، تعمیرگاه تخصصی خودروهای سراتو و چانگان، تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک محصولات سایپا و نیز باشگاه مشتریان این شرکت افتتاح شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رویای خودروهای ارزان و با کیفیت از دید مدیر عامل ایران خودرو در شرایطی که خریداران خودروهای داخلی از خرید محصولات داخلی امتناع می کنند و عده ای با تشکیل کمپین ها در فضای مجازی بازار داخلی را تحریم می کنند، بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور امکان عرضه خودروهای ارز ...
خودروسازان در انتظار قیمت های جدید تا پایان شهریور ماه در شرایطی که خودروسازان با گفته خود در حال ضرر دهی می باشند و در شرایطی که با افزایش حقوق کارگران در سال جدید و بیمه ها و نیز حامل های انرژی و ... خودروسازان در انتظار افزایش قیمت محصولات خود هستند و این در شرایطی است که جلسه شورای رقابت چند ما ...
منتظر افزایش قیمت خودرو تا 2 هفته آینده باشید! فروش خودرو، با به تاخیر افتادن جلسات شورای رقابت و عدم قیمت گذاری جدید خودرو در سال جدید و جو ایجاد شده درباب کاهش قیمت با وجود افزایش پارامترهای تعیین قیمت خودرو در سال جدید دبیر انجمن خودروسازان از تشکیل جلسه با شورای رقابت خبر داد و گفت:لیست جدید قی ...