ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

امکان ثبت نام برای مشتریان اخیر سایپا در پیش فروش آتی ایران خودرو نیست

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

امکان ثبت نام برای مشتریان اخیر سایپا در پیش فروش آتی ایران خودرو نیست

شرکت ایران خودرو به‌منظور توزیع عادلانه محصولات میان مشتریان واقعی طبق هماهنگی با گروه خودروسازی سایپا، کد ملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش‌فروش این شرکت ثبت‌نام  نموده‌اند دریافت خواهد کرد.

برمبنای این گزارش، هدف شرکت ایران خودرو، این است که خودروهای تولیدی این شرکت در جامعه بین مصرف کنندگان و مشتریان نهایی توزیع شود و کسانی  برای خرید خودرو اقدام کنند که صرفاً نیازمند خودروی شخصی و مصرف کننده واقعی هستند.  

با توجه به فروش اخیر محصولات شرکت سایپا و استفاده گروهی از هموطنان از شرایط ارائه‌شده توسط این شرکت، گروه صنعتی ایران خودرو، از مدیریت ارشد این شرکت درخواست نمود تا لیست کد ملی مشتریانی را که در ثبت‌نام اخیر موفق به ثبت‌نام شده‌اند به این شرکت اعلام نمایند تا از ثبت‌نام نامبردگان در طرح پیش‌فروش آتی  ایران خودرو جلوگیری شود.

ایران خودرو قرار است به‌زودی طرح پیش‌فروش 40 هزار دستگاه از محصولات خود را به‌اجرا گذارد.

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

طرح جدید فروش محصولات MVM شهریور 97 به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات مدیران‌خودرو میرساند، شرایط پیش فروش نقدی محصولات "ام وی ام" با تحویل 90 روزه از روز دوشنبه مورخ 97/06/05 تا اطلاع ثانوی اعلام می گردد: جدول شماره 1 : جدول شماره 2: جدول شماره 3:  
طرح جدید پیش فروش محصولات چری شهریور 97 به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات مدیران‌خودرو میرساند، شرایط پیش فروش نقدی محصولات چری با تحویل 90 روزه از روز دوشنبه مورخ 97/06/05 تا اطلاع ثانوی اعلام می گردد: جدول شماره 1: جدول شماره 2:  
اعلام شرایط فروش محصولات سایپا به زودی گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، شرایط فروش محصولات این خودروسازی به زودی اعلام می‌شود. براساس اطلاعات واصله هنوز جزئیات طرح فروش قطعی نشده و هنوز برنامه ریزی سایپا در این رابطه ادامه دارد.  گفته می‌شود، طرح مذکور در هفته جاری آماده خواهد ...
3 شرط برای پیش فروش خودرو اعلام شد رئیس شورای رقابت با بیان این‌که بازار خودرو ایران در انحصار دو خودروسازی است 3 شرط فروش خودرو در مرحله جدید را اعلام کرد و گفت:‌ خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو را دارند که در شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد. رضا شیوا رئیس شورای رقابت ...
شرایط جدید پیش فروش ایران خودرو شهریور 97 ایران خودرو در جدیدترین شرایط پیش فروش طرح مشارکت در تولید بخشنامه زیر را منتشر کرد و این شرایط عینا همان شرایط و بخشنامه اعلامی از سوی ایران خودرو می باشد که در آن نه از نوع خودرو و نه زمان تحویل کوتاه مدت خبری است!