ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

الزام معاینه فنی برای خودروهای بالای 5 سال

10 / 10
از 1 کاربر

الزام معاینه فنی برای خودروهای بالای 5 سال

فروش خودرو، سرهنگ عین الله جهانی معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به الزام معاینه فنی برای خودرو‌ها اظهار کرد: معاینه فنی یکی از موارد مهمی است که رانندگان می‌بایست قبل از سفر‌های نوروزی به‌ آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و در همین راستا باید قبل از سفرهای از سلامت فنی خودرو مطلع شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در صورتی که نواقص فنی خودرو محرز شد، راننده می‌بایست نواقع فنی خودرو‌ را برطرف کرده و سپس تصمیم به سفر کردن بگیرد و در طول سفر نیز به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کند، چرا که یکی از اصلی ترین عوامل وقوع حادثه خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان است.

معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران افزود: رانندگان می‌بایست در زمان رانندگی فاصله خود را با خودرو‌های جلویی حفظ کنند، به گونه‌ای که با خودرو‌ی جلویی دو ثانیه فاصله داشته باشد.

این مقام مسئول پلیس گفت: یکی دیگر از علل اصلی تصادف، عدم توجه به جلو است و عواملی که باعث حواس پرتی راننده در حین رانندگی می‌شود، خوردن، آشامیدن، استعامل دخانیات است که برابر آئین نامه، مصرف موارد نام برده در حین رانندگی ممنوع است و سهم بسزایی از تصادف به دلیل عدم توجه به جلو در حین رانندگی است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

شماره گذاری وانت پیکان تا پایان سال سردار اسکندر مومنی با اشاره به آمار خودروهای در حال تردد کشور، گفت: از ابتدای تولید تا سال ۸۰ کل خودروهای شماره گذاری شده چهار میلیون خودرو در کشور بود که در سال ۸۵ به هفت میلیون رسید و اکنون شمار خودروهای در چرخه حمل و نقل ۱۷.۵ میلیون خودرو است. سردار اسکن ...