ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

اسفند ماه زمان ورود وانت جدید ایران خودرو + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

اسفند ماه زمان ورود وانت جدید ایران خودرو + تصاویر

فروش خودرو، چندی پیش از رونمایی از وانت جدید ایران خودرویی ها خبر رسید و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۷ هزار دستگاه پیکان وانت در این ایران خودرو تولید شده که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای خط تولید در سال ۹۳ تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۹۱ درصد برنامه پیش‌بینی شده را محقق کنیم.

وی افزود: سال گذشته در همین مدت این شرکت موفق به تولید قریب به ۳۶ هزار دستگاه خودروی وانت پیکان شد و در سه ماهه چهارم نیز ۱۸ هزار دستگاه خودروی وانت پیکان تولید و روانه بازار مصرف داخلی خواهیم کرد.

صادقیان با بیان اینکه هم اکنون در حال تولید آزمایشی خودروی جدید وانت پی.یو.وان در این شرکت هستیم، گفت: برنامه موجود ما از هدفگذاری برای تولید ۵ هزار دستگاه وانت جدید حکایت دارد که به صورت همزمان با تولید وانت پیکان در این شرکت در حال پیگیری است و امیدواریم با تلاش همکاران خود از ابتدای اسفند ماه همزمان ۱۵۰ دستگاه پی.یو.وان و ۲۰۰ دستگاه وانت پیکان روزانه به طور همزمان تولید می‌شود.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

همه چیز درباره محصول جدید ایران خودرو + عکس خودرو,فروش خودرو :پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ به عنوان دو محصول جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهند شد.پژو 2008 که یک خودروی شاسی بلند است حدود 3 سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه&zw ...
  همه چيز درباره وانت Pu1 ايران خودرو + عكس مدیرعامل ایران خودروی تبریز از تولید خودرو جدید  وانت«پی یو 1» از از اول سال 94 در ایرنت خودرو تبریز خبر داد و گفت: پس از ارزیابی استانداردهای کیفی خط تولید این خودرو از اول سال 94 تجاری‌سازی می‌شود.وی  مشخصات خودرو ...