ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

استقبال بی نظیر از ساندرو استپ وی

10 / 10
از 2 کاربر

خودرو

استقبال بی نظیر از ساندرو استپ وی 

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپ از فروش چهار هزار خودرو رنو ساندرو استپ وی در کمتر از نیم ساعت در روز گذشته خبر داد.


رضا تقوی، با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روز گذشته فروش فوری و پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی برای آبان، آذر و دی ماه انجام پذیرفت.


وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه 4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.


تقوی در خصوص عدم موفقیت تعدادی از مشتریان محترم در ثبت نام خودرو مذکور اظهار داشت: بر اساس برنامه تولید اعلام شده در ماه های مذکور، تعداد خودروهای فروخته شده در هرماه به سرعت تکمیل شد. البته ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.


وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.


مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 46 میلیون و 550 هزار تومان و اتوماتیک 52 میلیون و 550 هزار تومان عرضه شده است. در طرح پیش فروش این محصول مبلغ 26 میلیون پیش پرداخت برای ساندرو استپ وی اتوماتیک و 23 میلیون تومان برای ساندرو استپ وی دنده ای با شرایط تحویل در آبان، آذر و دی ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شد.


وی خاطر نشان کرد: در فروش خودرو محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.
تقوی گفت: این خودرو از محصولات با کیفیت جدید شرکت رنو است که با ایجاد تغییراتی در بدنه خودرو ساندرو عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا قرار گرفته است.
خودرو ساندرو استپ وی علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب، زیبایی ظاهری و صندوق عقب بزرگ، دارای عملکرد مناسبی‌درمسیرهای ناهموار می‌باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می کند.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

بررسی ساندرو استپ وی محصول جدید پارس خودرو + عکس به گزارش فروش خودرو ،سال ۲۰۰۸ شرکت داچیا از ساندرو رونمایی کرد و این خودرو تاکنون در برخی کشورها مانند رومانی، برزیل، کلمبیا و ... تولید شده است. بهمن ماه سال ۱۳۹۴ بود که این خودرو تحت عنوان رنو ساندرو توسط شرکت پارس خودرو در دو مدل گیربکس دست ...
ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو بعد از حضور موفق رنو ساندرو در بازار خودرو داخلی و کیفیت ساخت بالا، دوام مناسب قطعات و البته خوشنامی برند اروپایی رنو باعث شده ساندرو  به یکی از  محبوب ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شود و برهمین اساس پارس خودرو قصد دارد نسخه جدیدی از ساندرو را در ...
رونمایی از ساندرو استپ وي + قیمت و تصاویر رنو که با حضور تندر90 در ایران توانست بازار مناسبی برای فروش خودرو در ایران بدست آورد چند ماهی می شود با تولید ساندرو در ایران هدف گزاری برای بازار خودروهای هاچ بک نیز کرده است، چندی پیش از حضور رنو ساندرو جدید در خیابان ها خبر دادیم و امروز نیز مراسم رون ...
اولین تجربه سواری با رنو ساندرو استپ وی برادر بلند قامت ساندرو پارس خودرویی ها که به تازگی از محصول جدید خود رونمای کردند و قرار است در دو مدل اتومات و دستی روانه بازار گردند، پارس خودرویی ها برای تست و بررسی محصول جدید خود 4 دستگاه از این محصولات را یرای تست فنی به سد طالقان فرستادن تا خبرنگارا ...
پیش فروش ساندرو استپ وی به گزارش فروش خودرو ، رضا تقوی- مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این گفت: از روز شنبه سوم مهرماه پیش فروش ساندرو استِپ وی محصول جدید پارس خودرو در نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد. وی د ...