ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

از رویا تا واقعیت با خودرو پرنده + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

از رویا تا واقعیت با خودرو پرنده + تصاویر

فروش خودرو، دور زمانی که خودروهای پرنده جزو تخیلات انسان بود و تنها در فیلم ها و سریال های فضایی دیده می شد، این رویا انسان نیز به حقیقت پیوست خودرو AeroMobil که ساخت و تولید شده توسط شرکت دانمارکی می باشد.این خودرو پرنده که به شما آزادی پرواز در کنار یک خودرو اسپرت و شیک را می دهد این وسیله کاملا زیر ساخت های کاملی برای خودرو و هواپیما را ارائه می دهد.

نوع سوخت این خودرو پرنده بنزین معمولی و می تواند در ترافیک جاده ها به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک هواپیما می تواند در هر فرودگاه در هر نقطه از جهان مورد استفاده قرار گیرد یا در هر فضای چند صد متری کوتاه نشست و برخاست کند.

در حال حاضر نسخه جدید این اتومبیل پرنده یعنی AeroMobil 3.0 که نسخه ارتقاء یافته از نسخه قدیمی خود می باشد که در برنامه پرواز تست کامل گردید.این خودرو که عمدتا از مواد کامپوزیت پیشرفته ساخته شده است. که شامل پوسته بدنه، بال، چرخ های خودرو می باشد این محصول نیز به خلبان اتوماتیک و سیستم استقرار چتر نجات پیشرفته نیز مجهز گردیده است.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
سبحاني : جالب
0 0
دنيا تو چه فكري ما تو چه فكري كم و زياد كردن ايربگ و شيشه بالابر
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

پاگانی زوندا خودرویی از آینده فروش خودرو: خودرویی که می بینید Revolucion نام دارد روولوسیون که در واقع همان واژه لاتین Revolution به معنای تحول و انقلاب است که به زبان ایتالیایی رفته؛ دارای شاسی فوق مستحکم و فوق گران قیمت مونوکوکی است که هم از تیتانیوم و هم از فیبرکربن ساخته شده؛ به همین ...
گران قیمت ترین خودرو جهان در پاریس + عکس فروش خودرو، با وجود سوپر اسپرت های مدرن و خاص در این بین گران قیمت ترین خودروی جهان که یک لامبورگینی با روکش طلاست در خیابان های پاریس مشاهده شده است.خودرویی که چشم ها را به خود خیره می کند، این خودرو که شماره پلاکش متعلق به کشور عربستان است، سال گذشته در دو ...