ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

ابلاغ قيمت جديد محصولات ايران خودرو تا ٣ روز آينده

10 / 10
از 1 کاربر

إبلاغ قيمت جديد محصولات ايران خودرو تا ٣ روز آينده

یکه زارع درباره مصوبه شورای رقابت مبنی بر فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو و اعلام قیمت‌ها براساس این فرمول با بیان اینکه در بحث قیمت‌گذاری خودرو تابع مصوبات شورای رقابت هستیم، گفت: تاکنون ایران خودرو براساس مصوبات شورای رقابت عمل کرده و خواهد کرد.


وی در عین حال از برگزاری جلسه‌ای با رئیس شورای رقابت خبر داد و اظهارداشت: ابهاماتی درباره قیمت اعلامی شورای رقابت در مورد برخی محصولات همچون پژو 206 وجود داشت که در جلسه با رئیس شورای رقابت، نقطه نظرات‌مان را مطرح و ابهامات موجود برطرف شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام کرد: برهمین اساس، اطلاعات جدید درباره هزینه‌کرد محصولات‌مان را به شورای رقابت ارائه کردیم و در صورت موافقت این شورا، افزایش قیمت‌ها را اعمال خواهیم کرد.

به گفته یکه زارع، هر زمانی شورای رقابت مصوبه جدیدی در این باره صادر کند، آن را اجرا و اعمال خواهیم کرد.

به گفته وی، قیمت رسمی محصولات ایران خودرو به هیچ وجه با کاهش قیمت مواجه نخواهند شد، ضمن اینکه این شرکت تصمیم گرفت برخی محصولات همچون پژو 405 و پارس بدون افزایش قیمت باقی بمانند.

یکه زارع اعلام کرد: قطعا افزایش قیمت مشمول مشتریانی که خودرو را به صورت قطعی خریداری کرده‌اند، نخواهد شود. در همین حال، از زمانی که شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت‌ها را ابلاغ کند، آن را اعمال خواهیم کرد.

به گفته وی، به احتمال زیاد، شورای رقابت لیست جدید قیمت خودروها را در 3 روز آینده ابلاغ خواهد کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو ادامه داد: یکسری از آپشن‌ها به عنوان استانداردهای اجباری مطرح هستند که قیمت‌ آنها با توافق شورای رقابت تعیین خواهد شد ولی آپشن‌های غیر اجباری به تعیین قیمت توسط این شورا نیازی نخواهند داشت.

وی همچنین با اعلام اینکه تولید ایران خودرو 3 در سال‌جاری 3 برابر پارسال شده است، گفت: در حال حاضر معوقات خودرویی ایران خودرو به حداقل رسیده است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

افزايش رسمي قيمت خودرو از ٣.٧ دهم تا ٦.٩ دهم رضا شیوا با اعلام قیمت های جدید خودرو و افزایش 3.7 تا 6.9 درصدی برخی انواع آن گفت: با دستورالعمل جدید، قیمت انواع خودروهای تولید داخل بین 3.7 دهم درصد تا 6.9 دهم درصد افزایش می یابد. رئیس شورای رقابت اظهارداشت: براساس تصمیم امروز شورای رقابت قیمت انواع ...
علت تفاوت قیمت 206 و پارس جدید با دستورالعمل جدید قیمت خودرو خودرو,فروش خودرو:دستورالعمل جدید قیمت خودرو که از سوی شورای رقابت تصویب شده قیمت پژو 206 و پژو پارس جدید از نرخ‌های فعلی کارخانه چند میلیون پایین‌تر است که به گفته رییس شورای رقابت این تفاوت قیمت به دلیل این است که خودروساز مدعی ...
خودروسازان قیمت های جدید شورای رقابت را نپذیرفتن خودرو,فروش خودرو:دبیر انجمن خودروسازان ایران قیمت‌های جدید اعلام شده از سوی شورای رقابت را رد می‌کند همچنین به گفته معاون فروش ایران خودرو نیز قیمت‌های اعلام شده نیاز به بررسی دارد. شورای رقابت سرانجام قیمت جدید خودروها را با افزایش 3 ...
دستور وزیر صنعت برای قیمت خودرو های داخلی خودرو,فروش خودرو:وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست تا در جلسه‌ای با شورای رقابت اختلافات فی‌مابین در زمینه قیمت‌های جدید خودروها را حل و فصل کنند.  قیمت‌ خودرو اعلامی از سوی شورای رقابت اعتراض خودروسازان را به دنبال ...