ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

آغاز فروش موتورهای برقی در تهران

10 / 10
از 1 کاربر

آغاز فروش موتورهای برقی در تهران

مدیر پروژه موتورهای برقی گفت: با هماهنگی های انجام شده با بانک شهر، متقاضیان خرید موتورهای برقی می توانند از 11 آذر برای ثبت نام و پیگیری فرایند خرید این موتورها اقدام کنند.

 دکتر حسین افشین افزود: اطلاعات انواع مدل های موتورهای برقی که موفق به دریافت تاییدیه‌­های لازم برای استفاده در تهران شده‌­اند، در سایت لیزینگ شهر قرار گرفته است و متقاضیان می توانند موتور موردنظر خود را انتخاب کنند.مدیر پروژه موتورهای برقی افزود: همچنین در پایان این هفته از 13 آذر تا 17 آذر، مراسم رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی در بوستان گفتگو برگزار می شود و شهروندان می­توانند انواع موتورهای برقی را که در این بوستان در معرض دید و استفاده عموم گذاشته می شود، تست کنند.

این نخستین بار است که موتورهای برقی در کشور به چرخه حمل و نقلی وارد می‌­شوند و به گفته افشین، شهرداری تهران 80 درصد هزینه خرید این موتورها را با همکاری بانک شهر به صورت تسهیلات بدون بهره با سقف 70 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می دهد.براساس گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا، جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی و حمایت از استفادة هرچه بیشتر از این وسیلة حمل و نقلی پاک، یکی از برنامه های داوطلبانه شهرداری تهران در راستای کاهش آلاینده­های زیست محیطی هوا و صدا است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

سوپر اسپرت جدید بنتلی GT3 -R + تصاویر خودرو، بنتلی نسخه جدید و ارتقاء یافته GTR-3 که تنها 300 عدد از این خودرو ساخته خواهد را عرضه می کند این خودرو با موتور  4.0 لیتری V8 توئین توربو با 527 اسب بخار قدرت و شتاب 0-100 تنها 3.8 ثانیه می باشد.  
10 خودرو خاص در ایران فروش خودرو به نقل از دنیای خودرو وقتی پا به خیابان‌های پایتخت می‌گذاریم. شاهد تردد خودروهای لوکس و سوپراسپرت زیادی در سطح شهر هستیم و یا به عبارت دیگر می‌توان گفت کمتر اتفاق می‌افتد هنگامی که در حال تردد در سطح شهر هستیم شاهد چنین خودروهایی نباشیم. این در ح ...
فراری سرجیو خودرویی خاص با تولید تنها 6 دستگاه فراری قرار است نسخه کانسپت فراری که به افتخار سرجیو پینین فارینا طراحی شده و در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه ژنو معرفی شد را به تولید برساند اما این تولید بسیار محدود و منحصر به تنها شش دستگاه خواهد بود. این می‌تواند فرصتی برای ثروتمندترین کلکسیونرها ب ...