ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

آشنایی با نسل جدید هیوندای النترا

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

آشنایی با نسل جدید هیوندای النترا

هیوندای النترا  در سال 1991 اولین نسل خود را به جهان معرفی کرد و 26 سال بعد  نسل ششم خود را روانه بازار کرد. امسال نیز علاقه‌مندان این سدان کامپکت هیوندای آن را با فیس‌لیفت جدید مشاهده می‌کنند.

النترای فیس‌لیفت از فناوری‌های بیشتر در نسخه استاندارد، سیستم اطلاعات سرگرمی جدید، ویژگی‌های ایمنی فعال و تریم‌های بیشتر بهره می‌برد. طراحان برای قسمت جلویی هیوندای النترا 2019 از چراغ‌های مثلثی شکل و جلوپنجره بازطراحی شده استفاده کرده‌اند که نمای جذابی را در این بخش شکل داده است.

بخش طراحی هیوندای پا را فراتر گذاشته و فرم کاپوت و گلگیرها را نیز بازطراحی کرده‌اند. این مدل طراحی نمای روبه‌رویی خودرو را تهاجمی و جسورانه نشان می‌دهد.

در نمای عقب چراغ‌های عقب نیز کشیده، بلند و تیز شده ، جای پلاک نیز تغییر کرده و تمایز آن از بخش تیره سپر سخت است. خودرو روی  چرخ‌های 16 و 17 اینچی سوار شده و در انواع اقتصادی از انواع  15 اینچی بهره می‌برد. در قسمت‌های عقب طراحان همانند بخش‌های جلویی تغییرات زیادی را در نظر گرفته‌اند؛ برای مثال در صندوق بار به طور کلی مجددا طراحی شده و درون آن یک اسپویلر یکپارچه نصب شده است.

هیوندا النترا

شاهد تغییر طراحی سپر عقب هستیم و فرم چراغ‌ها نیز نسبت به مدل‌های قبلی متفاوت است. چنین تغییراتی باعث پویاتر شدن قسمت عقب خودرو شده است. چراغ‌های LED نیز روی نمونه‌های "لیمیتدد" و "اسپورت" ارائه خواهد شد.

از تغییرات داخلی این خودرو می‌توان به صفحه پشت آمپر مرکزی، سیستم صوتی، سامانه تهویه هوا، بخش‌های ذخیره و سامانه ناوبری چندرسانه‌ای با صفحه نمایش 8 اینچی مجزا در تریم‌های بالاتر اشاره کرد. دکمه‌های میانی این خودرو نیز تغییرات ملایمی را نشان می‌دهد. البته خودرو از منو و دستورالعمل های جدیدی نیز بهره می‌برد.

النترا 2019 سیستم‌های ایمنی متعددی را ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سامانه هشدار به راننده برای توجه بیشتر، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و جلوگیری از برخورد از ناحیه جلو اشاره کرد.

همچنین مشتریان می‌توانند سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌تری نظیر سیستم خروج ایمن، هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم تشخیص عابر پیاده را در صورت نیاز سفارش دهند.

هیوندا النترا

شرکت هیوندای برای این خودرو سه موتور مختلف را در نظر گفته است. یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی چرخه اتکینسون برای مدل‌های SE ،  SEL و لیمیتد عرضه می‌شود که این موتور قادر است قدرتی معادل 150 اسب بخار تولید کند.

همچنین مدل النترا اکو از یک موتور 1.4 لیتری توربو بهره می‌برد که این موتور نیز قدرتی معادل 130 اسب بخار را ارائه می‌دهد.

 برخی از انواع این خودرو با گیربکس دستی 6 سرعته و برخی دیگر  از گیربکس‌های 7 سرعته اتوماتیک به بهره می‌برند. مصرف سوخت هیوندای النترا 2019 به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.7 لیتر اعلام شده است. قیمت این خودرو در دبی 60 هزار درهم است که حدود 216 میلیون تومان می باشد.

 

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

تولید هیوندای النترا و توسان در ایران + قیمت معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از برنامه‌ریزی برای تولید دو خودروی النترا و توسان در ایران خبر داد. حسن اکبری در نشست خبری اظهار کرد: اقدامات لازم برای ساخت داخل کردن النترا در حال انجام بوده و نیمه اول سال ۱۳۹۷ این خودرو به تولید انبوه م ...
قیمت هیوندای النترا تولید داخل مشخص شد کرمان موتور قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل با مدل 1397 را اعلام نمود. کرمان موتور صبح امروز طی بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، قیمت خودرو  قطعی و نهایی هیوندای النترا تولید داخل را طبق جدول ذیل ابلاغ نمود. قیمت جدید هی ...
قیمت هیوندای سانتافه 2017 اعلام شد شرکت کرمان موتور عصر امروز قیمت جدید هیوندای سانتافه را در قالب طرح "دهه مبارک فجر" به نمایندگی‌های خود به شرح جدول ذیل اعلام نمود. قیمت خودرو های وارداتی روز به روز و با افزایش قیمت دلار در حال افزایش است و قیمت های جدید بیشتر برای خودروهای وارداتی شبیه یک ...
کرمان موتور قیمت جدید محصولات هیوندایی را اعلام کرد + شرایط فروش آزارا 2018  کرمان موتور قیمت خودرو جدید هیوندای اکسنت، توسان و آی20 به همراه جزئیات کامل شرایط فروش هیوندای آزرای جدید را منتشر کرد. قیمت‌های ذکر شده از تاریخ 15 اسفندماه قابل اجرا می‌باشد. قیمت جدید محص ...
قیمت ون هیوندایی در ایران مشخص شد سروش دیزل نماینده رسمی تولید محصولات تجاری سبک هیوندای در ایران شرایط فروش ون هیوندایی را ویژه نوروز را اعلام کرد. قیمت ون هیوندای H350 - اسفند 96: خودرو قدرت موتور زمان تحویل قیمت (تومان) هیوندای H350 170 اسب بخار 90 روز کاری 238 میلیون ...
افزایش قیمت نجومی برای هیوندایی سوناتا 2018 هیبرید شرکت پاکرو نماینده انحصاری محصولات هیبریدی هیوندای در ایران، لیست قیمت جدید سوناتا 2018 را در تیپ‌های مختلف منتشر کرد. قیمت های اعلامی از تاریخ 5 خردادماه قابل اعتبار است. سوناتا 2018 قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان) تیپ 1 ...