ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

کیا XCeed و سید اسپرت واگن پلاگین هیبریدی معرفی شدند

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

کیا XCeed و سید اسپرت واگن پلاگین هیبریدی معرفی شدند

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .
«کیا» پس از مدت ها انتظار، خانواده سید (Ceed) را با مدل های پلاگین هیبریدی جدید، تکمیل کرده است. پیشرانه پلاگین هیبریدی جدید کیا XCeed و سید اسپرت واگن، قادر به تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور است.
 کیا XCeed
پیشرانه جدید با هدف بهره وری بیش تر در مصرف بنزین عرضه شده است و نمی توان از آن توقع شتاب گیری مناسب داشت. بنابراین، کیا سید واگن در مدت زمان ۱۰.۸ ثانیه و کیا XCeed در زمان ۱۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسند. قلب تپنده XCeed و سید اسپرت واگن، پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر مورد استفاده در مدل کاپا است که با جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه اتوماتیک و موتور الکتریکی ۴۴.۵ کیلوواتی هماهنگ شده است.
 کیا XCeed
 
بسته باتری لیتیوم یونی نیز ۸.۹ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. کیا با استفاده از جعبه دنده دوکلاچه جدید، نشان داده است که این نوع جعبه دنده ها نسبت به مدل های e-CVT، قادر به دست یابی به بیش ترین خروجی پیشرانه هستند. جعبه دنده های دوکلاچه قدرت را به صورت موازی و یکسان از پیشرانه بنزینی و موتور الکتریکی دریافت می کنند، در حالی که جعبه دنده های e-CVT با انتقال مقداری از قدرت پیشرانه بنزینی به موتور الکتریکی، باعث افت قدرت می شوند.
کیا XCeed
بسته باتری ای که در قسمت زیرین صندلی های عقب قرار گرفته، به تنهایی شعاع مسافتی ۶۰ کیلومتر را برای هر دو مدل کراس اوور و واگن کیا سید فراهم می آورد. فضای بار کیا سید واگن بنزینی در حالتی که صندلی های عقب سر جای خود باشند، به ۶۰۰ لیتر می رسد، در حالی که فضای بار مدل پلاگین هیبریدی تنها به ۴۳۷ لیتر بسنده می کند.
 کیا XCeed
این موضوع برای صندوق عقب مدل XCeed هم صادق است و فضای بار ۲۹۱ لیتری مدل پلاگین هیبریدی، نسبت به فضای بار ۴۲۶ لیتری مدل بنزینی کاهش یافته است. با این وجود، فضای بیش تری در قسمت زیرین کف صندوق عقب، جهت قرارگیری درگاه شارژ باتری درنظر گرفته شده است.
 کیا XCeed
از نظر ظاهری، مدل های پلاگین هیبریدی خانواده کیا سید تفاوت چندانی با مدل های بنزینی ندارد. تنها تفاوت ها در استفاده از جلوپنجره بسته در قسمت جلو برای دست یابی به آیرودینامیک بهتر و قرارگیری درگاه شارژ و نشان eco plug-in است. دو مدل کیا سید اسپرت واگن و XCeed، با رینگ های ۱۶ اینچی مخصوص عرضه می شوند اما رینگ های ۱۷ اینچی و ۱۸ اینچی به ترتیب دو مدل نیز به صورت سفارشی موجود است.
 کیا XCeed
مدل سقف کشیده کیا سید نیز از سپر اسپرت GT لاین بهره خواهد برد. در قسمت کابین خودرو تفاوت چندانی نسبت به مدل بنزینی دیده نمی شود و تنها یک نشانگر برای نمایش میزان شارژ خودرو اضافه شده است.
 کیا XCeed
نمونه های میان رده خودروها با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی برای سیستم سرگرمی و ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی عرضه می شوند. دکمه جدیدی هم برای راننده تعبیه شده تا بتواند تمامی خروجی های باد سیستم تهویه هوا به سمت خود را ببندد. به منظور افزایش بهره وری، خودروهای جدید کیا سید با استفاده از سیستم بازیابی انرژی اتلافی ناشی از ترمزگیری عرضه می شوند.
 کیا XCeed
این سیستم با استفاده از بازیابی انرژی اتلافی ترمز، از آن برای شارژ باتری خودرو استفاده می کند. عرضه خودروهای کیا XCeed و سید اسپرت واگن از ابتدای سال ۲۰۲۰ در اروپا آغاز می شود.

 

 
 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :